WWW.sukasukihatisaye.blogspot.com

21.5.12

kisah aku dan 'dia'



re-post daripada facebook :)

18/10/10:
3.00 pm (lbey kurang lahh)

PERISTIWA MENGERIKAN.. GRR!

di suatu hari yg indah lagi panas terik.. matahari di atas kepala yang cute lagi miut telah membakar kulitku yang sememangnye sudah hitam lagi legam.. HAHA!~  peristiwa yang mengerikan ini terjadi selepas aq dan anis aris enak menikmati KFC di seri gombak.. semestinya perot dah kenyang aty pon senang..:)) perjalanan yang selama ini penuh onak berduri telah membuatkn anis aris terharu (T_T) kerana umie nazhatul madiha ahmadi telah berjaya membawa moto kesayangn milik anis dengan tenang.. haha.. perjalanan kami dari seri gombak ke batu8.. ikuti kesahnyer.. :))

setelah aq berdating dengan tersayang..ehmm, anis aris mengajak aq ntok pergi bank in duit yg beribu2 ke dlm CIMB bank.. beberapa detik kemudian,  perot anis aris yang sememangnye buncit lagi boroi itu telah mengeluarkan muzik jenis dangdut,jazz,rock n mcm2 lg lahh.. anis pon mengajak aq ntok menikmati hidangan kegemaran kami.. (tgok pipi lahh.. haha~)  konon nak diet tp bab mkn... adeyy.. hm.. kami pon msok  order2.. n bla3.. menunggu pekerja KFC bak kata anis "terhegeh2 mcm penagih" haha.. Beberapa jam kemudian, dapatlah kami menikmti hidangan yang diidamkan.. hehe.. dah kenyang, sempat lagi tapau ayam ntok icha (adik anis) tp ayamnyer tinggal daging kerana kulitnyer telah dikebas oleh aq.. haha.. selanjutnye, AQ n Anis Aris merempit lg.. kali nie, dgn jayanye AQ membawa nouvo lc milik anis aris talip latip smpi ke batu8.. aq membawa tidak lebih dr 80km/jam.. (tkot excident lg.. hehe) =='' setibenye d bustop SBPI gmbak, aq dgn bersungguh2 membrek ntok berhenti.. (haha.. kali nie tak pkai kaki).. dengan perasaan jelik dan geli, terdapt 2 orang jejake yg mempunyai mke seperti longkang.. muke MINTAK KAKI pon ade.. heh..jejake2 yg gatal lagi mintak digarukn itu membuat KISS kt aq!! what da heck! dengan perasan terkejot, aq membrek secara mengejot hingga anis aris TERPELANTING ke dlm longkang di tepi jalan.. hahaha!!! *hiperbola cket*  seketika kemudian, aq turun dr lc merah dengan muke geli memandang ke arah anis aris.. (dah jd muke cekodok dahh) haha~ aq melihat mke anis aris yang mengalahkan muke beruk di dalam hutan menahan gelak.. aha.. *kidding dear.. setelah itu, aq melangkah longlai sambil melihat anis aris pergi meniggalkan aq keseorangan di bustop..

moral of da story:
>>>>*pompuan sekalian,  jangan mudah terpedaya dengan KISS maut drpd mana2 jejake.. haha.. (no point)

conclusion:
>>>>* jejake2 sekalian, jgnla centu ea.. tu akn membuatkn sume gurl kt dunie nie tkot kt kamo.. :)) nasihat eklas punyer..

>>>>>>>>aq boring sebnanyer.. esok exm PP & PA.. satu hape pon aq tataw na bace.. topik ape pon ntah ler....

watak:
#anis aris talip latip
#umie nazhatul madiha ahmadi
#nouvo lc merah
#2 orang jejake muke mintak penyepak

watak sampingan:
#pekeje kfc yang slow
#CIMB bank
#bustop
#restoran kfc
#longkang:))
#icha (adik anis)

0 respon anda :)):