WWW.sukasukihatisaye.blogspot.com

13.11.12

we are family


Assalamualaikum sayang ;)

kalau dulu masa form six, saya cerita tentang kawan2 saya. sekarang, saya di kolej poly-tech MARA nak cerita juga tentang kawan2 baru saya :)

mase awal2 masuk kptm, saya ditempatkan di kelas section 2. kawan dengan budak2 umur 18. ade rase macam kakak pulak kan. haha. diorang pon panggil saya KAKAK! saje je kan. baru je nak rase muda sikit. hihi..

haa.. ni la budak2 tu. hingaq kalau berjumpa ;)

so sad, selepas beberapa minggu, saya terpaksa ditukarkan ke section 4 disebabkan ade intake baru. everage satu kelas 25 orang sahaja. so, saye terpaksa ditendang keluar dari section 2. (tolong la buat muka monyok ). nakdiceritakan, entah mana silap saya, hubungan kami jadi renggang. silap saya, atau silap mereka. tu saya xtaulah kan. budak2. belum matang lagi. positive gila saya ni kan -.-

its okay lah kan. dapat jugak saya kawan baru. ye dak? (angguk2). introduce olls my new best3 friend ever~!

me, aya, fatihah and eyra ;) orang utaqha :D

ni geng2 keriau. sekali jumpa, memang kptm tu kami yang punya lah kan. haha! kami family sampai bila2 ;)

even ada geng2 macam ni, saya berkawan dengan semua orang. orang baik dengan saya, saya baik dengan sesiapa sahaja. respect tu paling penting. kalau sebab hal remeh, baik abaikan je la ye. susah2 je fikir banyak 2. satu je pantang saya, tlong buat muka yang manis bila depan saya, kalau jumpa saya semata2 nak tunjuk muka t***, baik jangan tunjuk muka kan. saya pon xdela dosa menyumpah2. ;)

thanks for reading this entry !




0 respon anda :)):