WWW.sukasukihatisaye.blogspot.com

1.7.12

hidup baru!



bermula 26 Jun 2012, aku dah mulakan hidup baru. lebih berdikari, berdiri diatas kaki sendiri, mencabar diri lakukan apa yang aku tak mampu sebelum ni.

kenapa pulak aku cakap macam ni kan?

actually, aku dah berjaya sambung belajar di Kolej Poly-Tech Mara Kuantan, Pahang! yahoooooo!! akhirnya~ aku ambik Diploma in Civil Engineering (Construction Safety). dengar macam course mencabar je kan tapi aku berjanji pada diri sendiri, aku akan buat sehabis baik. bukan macam kat sekolah dulu. aku nak jadi pakar kejuruteraan yang berjaya! tak salah pasang impian tinggi melangit. tu kan pembakar semangat :)

kalau nak diceritakan, 1st time sampai kampus, perghh! kawasan die luas gila. aku bayangkan kalau hari2 jalan nak pergi kelas jauh2. nak pergi cafe, tak sempat sampai bilik, dah lapar balik dah. haha! ape2 pon, bersyukur la kan.. Alhamdulillah~!

yo bebeh! pintu gerbang Pahang Darul Makmur :)


see.. bilik bersepah. baru2 lagi ni. dinding pon xbertampal lagi. licik betul senior dulu tu. bia jela dinding tu bertampal. da xcantik.. wuwuwu T_T

almari comel :) tapi untuk aku, almari tu sangat la kecik. FYI, baju aku bawak 1st day banyak gilaa! malas nak kemas -.-

so, lepas ni blog aku akan penh dengan cerita tentang pengalaman aku kat sini. enjoy~

TQ for reading this entry!

2 respon anda :)):

Unknown said...

congrate!!
ha, ape lagi..hoyeh!!
kau berdikari akhirnye...kuikui..
heh..tak reti2 ke na mesej2 kite dah,,dah ade kawan baru kan..
*cemburu jap!

Unknown said...

@azrina azizan

tenkiuu!!
hoyeh la sangat, homesick nih. heheh!
ala, nnt aku cntct kau ok baby :)