WWW.sukasukihatisaye.blogspot.com

12.2.12

faham


saya sedang cuba memahami diri sendiri. saya tak nampak kesalahan diri saya atas apa yang dah saya lakukan. saya nak berubah tapi belum dapat teguran yang mencukupi. siapa saya sebenarnya? mungkin banyak hati yang terluka gara2 berkawan dengan saya. maaf, saya tak sedar semua tu. awak, awak, awak, dan ya, awak.. tolonglah tegur saya. jangan pandang saya ni perfect sangat. saya tak sebaik yang awak bayangkan. walau sekecil zarah kesalahan saya, tolonglah tegur. saya berharap pada awak sebagai pengkritik saya. awak jangan jauhi saya. saya perlukan awak dalam hidup ni. awak jangan kecil hati. mungkin saya akan buat kesalahan kedua bila tak sedar hati awak terluka. awak tolong bimbing saya.. bawa saya ke jalan yang betul. saya mengaku saya naif. tolong sedarkan saya, siapa saya sebenarnya :') terima kasih awak  

0 respon anda :)):