WWW.sukasukihatisaye.blogspot.com

29.12.11

my other names :)

assalamualaikum~

jari da bergerak, otak ligat berfikir. tiba2 terfikir title MY OTHER NAMES :)
gelaran2 ni bermula sejak saya belajar tingkatan 6 di SMKGS. kelas GIHOP!
budak2 lelaki kelas saya ni suke sangat buli saya. nak kate saya ni senang dibuli, tak jugak.. ramai yang cakap saya ni garang tapi senang2 je budak2 lelaki kelas saya buli saya. huhu. sejak tu diorang suke bagi saya nama macam2. yang saya xfaham ade. yang comey pon ade jugak. haha *wink2


budak lelaki kelas saya ade 10 orang :


jefriadi gelar saya makcik (sebab kawan saya,anis,suka panggil saya nenek then saya panggil dia makcik)
adri gelar saya dodol (sebab ejek saya jual dodol =.=" )
hafiz gelar saya adek (dia abang saya :) )
mustafizi gelar saya kembang (why kembang? sebab die ejek hidung saya. jahat kan?)
ismail gelar saya umishh (sebab saya panggil dia ishh. huhu)
farid gelar saya longingok (perkataan ni la saya xfaham sampai sekarang. ntah bahasa ape la tu. macam2)
windi gelar saya cik gedik (gedik ke? huuh)

lagi 3 orang: saiful, rifky, ameer <---- diorang je panggil nama betul saya.  :)

so, what do you think about me? macam2 kan? HAHAH!

eh2, ade lagi sorang. si dia gelar saya *** <3 shhh~ secret! :p

0 respon anda :)):