WWW.sukasukihatisaye.blogspot.com

25.2.11

Hanya KAMU -love-

untuk awak....

awak.. terima kasih sebab awk pilih saya jadi pilihan hati awak.. saya hargai awak sangat3.. saya taw, saye nie bukanlah sempurna.. maksud saye, saye mungkin akan sakitkan or kecikkan haty awak... terlebih dahulu saya mintak maaf kat awak.. saye tak yakin akan selamanya bahagiakan awak.. setiap hubungan mesti ade pasang surutnya.. saye berharap sangat saye tak akan buat awak benci saye.. or buat awak fade up dengan saye.. saye akan buat yang terbaik hanya untuk awak..

awak.. saye bahagie bile dengan awak.. tak seperti sebelom2 nie.. dorg semua dah sakitkan haty saye.. dorg tak pernah hargai ape yang saye dah buat untuk dorg.. saye terkilan dengan dorg.. tp awak laen.. awak jage saye baik2.. awak sayangi saye, cintekan saye, rindukan saye lebih dari segalanya.. awak pon sanggup berkorban untuk saye.. itulah yang membuatkan saye bertambah sayang pada awak..

awak.. saye taw awak banyak kali di kecewa disebabkan perempuan.. awak jadi stalker semate2 untuk perempuan.. tapi mereka langsung tak hargai awak.. saye hanye boleh lihat dari jauh je.. awak tak taw betape peritnyer hati saye waktu tu.. tuhan je yang tahu.. hm.. saye sanggup jadi 'penyelamat' awak secara diam2.. saye pendamkan perasaan saye pada awak.. mase tu saye terseksa sangat.. akhirnya, awak putus asa terhadap perempuan tu.. awak keseorangan.. saye sedih tengok awak serabut mcm orang hilang anak.. (haha).. selepas beberapa seketika, awak luahkan perasaan awak pada saya.. awak ingin jadikan saye 'permaisuri' hati awak.. awak tak taw betape gembirenya saye! saye lompat2 dalam bilik macam orang giler hanya disebabkan ayat nie "lw cmtu, awak jadi gf saye r...ha3!" ayat nie je sudah membuatkan saye tak tentu hala.. like baby miss her blanket.. hehe.. macam bulan jatuh ke riba pon ade.. *over*..

awak.. sakarang nie awak lah pilihan saye.. kalau boleh, sampai bile2.. (sampai matilahh) huhu.. tapi saye nak nasihatkan awak.. awak jangan tambah parut di hati saye boleh? buka parut lame pon tak boleh.. hm.. saye nak awak terima saye seadanya.. saye pon akan terima awak seadanya.. 

awak.. saye nak awak bimbing saye.. jage saye.. tegur bile saye buat salah.. nasihati saye.. saye berharap pada awak supaya awak boleh bawak saye ke jalan yang lurus.. macam yang saye kate, saye tidak sempurna.. saye mengaku, saye ade buat salah pada Allah.. saye nak sangat awak nasihatkan saye.. bagi saye sedar.. terima kasih awak..

awak.. awak jadi pilihan saye sebab awak caring.. kelakar.. berdikari.. baik hati.. manje.. saye taw awak sorg yang lemah.. awak banyak masalah.. awak luahkan segala masalah awak pada saye.. saye rase seperti dihargai sangat3!.. walaupun saye tak dapat nak tolong awak seperti yang awak harapkan tp awak tak pernah mengeluh.. awak tetap luahkan segalanya pada saye.. awak kongsi dengan saye.. saye terharu sangat awak.. terima kasih sekali lagi.. huhu..

awak.. awak janji dengan saye, awak akan selalu disamping saye.. selalu disisi saye.. tak kira pada waktu senang ataupon susah.. saye memang mengharapkan bantuan awak dalam segale hal.. awak.. saye sayang awak.. awak jage saye ehh.. terakhir > terima kasih awak~

-saat aku tertawa, dia tersenyum..
saat aku menangisi kesedihanku,
aku ingin engkau selalu ada,
aku ingin engkau aku kenang
selama aku,
masih bisa bernafas,
masih sanggup berjalan,
ku kan selalu memujamu,
meskiku tak tahu lagi,
engkau ada di mana
dengarkan aku
kumerindukanmu...-


saranghaeyo~~
aishiteru~~

>>>>>u r mine<<<<<
>>>>><3<3<3<<<<<

0 respon anda :)):